2016年2月20日土曜日

*LGS February Week 3*

仕事も繁忙期に入り、時間内にどこまでやって帰れるかが勝負の毎日です"(-""-)"


そんな中でもクロップタイムは大事♡


2月20日のマンキツ消費DAYにLGS February Week 3のスケッチで参加します。(HPはweek2になっている!?)

スケッチはこちら^^

私の作品はこちら^^

~Hello Winter~

 

雪の結晶とマスクを使った○で縦ラインを表現。

△使えなかった・・・。


この黒いPP、裏がkaiserのエレガントなやつなんだけど、そっちを使い切らなかった私。。。

この色を使うと一気に冬~とか雪~とかをイメージできる作品になりますね^^


所々ピックアップ!!

 

 

 

 

私にしては珍しいく着色をがんばりました(笑)

タイトルの淡い感じ、気に入っています♡


写真は先日の大寒波で、雪あそびをした時のもの

かわいいゆきうさぎができました♡


ご訪問ありがとうございました( *´艸`)


10 件のコメント:

  1. Great Take!Thanks for playing with us at LGS:)

    返信削除
  2. Beautiful page!Thanks for playing with us at LGS!

    返信削除
  3. Lovely winter page! Thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  4. So much snow!!!! Thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  5. Great page. Love the details. Thanks for playing at LGS.

    返信削除
  6. Very pretty with the snowflakes, thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  7. Beautifully done! thanks so much for joining us at LGS!

    返信削除
  8. Love that you used the snowflakes ion this sketch--so precious! thanks for joining in at LGS!

    返信削除
  9. Cute page!!!! Thank you for joining us @LGS!

    返信削除
  10. Love your take on the sketch. Thanks for joining in at Let's Get Sketchy.

    返信削除