2015年10月23日金曜日

*LGS October Week3*

今週は仕事がバタバタでLGSにチャレンジできるかどうかな~という感じでしたが、昨夜と今日帰ってからサクサクっと作りました♡

 

今週のスケッチはこちら♡

私の作品はこちら♡

~FUN♡~

CratepaperのWONDERシリーズ第3弾です☺

 

今回は珍しく着色を・・・。

以前ゆうにゃん先生のキット購入の際に入っていたモノを使って、モデぺでトランプ柄を付けてみました。そして左下から右上にかけてミストをポタポタ。

Primaのピンク系ミストです。

写真では分かりにくいですが、キラキラ入っています^^

 

UPにするところもないんですが、着色の所をちょこっとUPで(^^♪

 

 

今回はダイカットをたくさん使ってみました。

このシリーズPPも残りわずかですが、無事3週目も参加できました♡

来週のスケッチも楽しみにしています。

 
 

 

13 件のコメント:

  1. 今週もありがとうございます♪
    日常写真が可愛く引き立つ、素敵な仕上がりですね(*´▽`*)
    Thanks for joining in at Let's Get Sketchy.

    返信削除
  2. So cute! Thanks for sharing at LGS!

    返信削除
  3. 夢中で遊んでる様子がかわいい!!
    レイアウトもお写真にぴったりですね^^
    クラフト×モデぺの白はよく合うんだなぁと思いました♪
    ご参加ありがとうございました!

    返信削除
  4. Great layout! Love the corrugated background and embellis. Thanks for joining us at LGS.

    返信削除
  5. Awesome page. Thanks for joining us at LGS.

    返信削除
  6. love this !! sweet page !! Thank you so much for joining us at Let’s Get Sketchy

    返信削除
  7. This is so gorgeous, I love how you used that collection! Thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  8. I love your layouts!! This is another awesome spread!! Thanks for joining our challenge at LGS :)

    返信削除
  9. Great take on the sketch, I love your corrugated background and sweet pictures, thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  10. Beautifully done, thanks so much for joining us at LGS!

    返信削除
  11. Beautiful page, love everything! Thanks for joining us at LGS :)

    返信削除
  12. Very cute!!!! Thank you for joining us @LGS!

    返信削除
  13. Very nice page. Thank you for your participation LGS

    返信削除